Dins aquest bloc
exposaré les dos activitats que m´han agradat més al llarg d’aquest primer
semestre en l’assignatura d’Educació Artística i estètica. Fonaments de
l’art plàstic i visual.
Per tant,
realitzaré unes reflexions entorn als sentiments i pensaments que m’han sorgit
a l’elaboració d’ambdues activitats elegides.
PRIMERA
ACTIVIDAD
Aquesta
activitat, hem va agradar moltíssim. Va ser la primera realitzada a
l’assignatura. L’activitat consistia en dibuixar un cavall amb el seu genet al
revés. Però l’experiència va ser tan especial pel fet de fer-lo amb l’únic
pensament de que estàvem fent línies.
Al principi, ens
pareixia a totes una missió impossible. Jo em preguntava com anava a dibuixar
un cavall cap a baix si ni tan sols sabia dibuixar-ho cap a munt. Així que vaig
pensar en les paraules de la mestra i em vaig posar a pensar que tan sols eren
línies. Així que vaig començar a dibuixar.
Quan vaig acabar
la feina, m’he vaig adonar de quin era el vertader objectiu d’aquesta làmina.
Vaig desconnectar totalment!
Així que sense
adonar-me vaig fer aquell dibuix que tampoc anava tant desencaminat i vaig
gaudir molt de tot el procés.
L’altra
activitat que comentaré, és la làmina de les temperes. Aquesta, degut al temps
no l’he pogut realitzar a classe perquè ja no hi havia més temps.
Així que hem
vaig posar a casa tranquil·lament a realitzar la làmina, amb una mica de música
de fons, i més que una obligació, semblava que estava realitzant un hobbie.
Al començament
de l’activitat, pensava que em portaria molt de temps, i que em costaria molt
aconseguir vint – i – cinc colors diferents, podent utilitzar tant sols: Blau
cyan, magenta i groc. Però a mesura que anava mesclant colors i pintant la
làmina, van anar sorgint tots els colors i quan me’n vaig adonar ja havia
completat la làmina.
Com a cloenda de
l’assignatura, puc dir que ha sigut una experiència molt agradable. Una
assignatura molt entretinguda amb la que he gaudit molt.
Hi ha hagut
activitats que m’han agradat més que altres, però sense dubte ara tinc una
sèrie de tècniques per a treballar amb els infants les arts plàstiques.
I com a aspecte
més important de l’assignatura, personalment, he sigut capaç d’adonar-me com es
poden sentir els infants realitzant una sèrie d’activitats. I la seguretat i
confiança que agafes tenint el temps suficient per a poder realitzar les
diferents activitats. Ja que Carmen ha respectat molt els ritmes de cadascuna
de nosaltres, i això també fa que gaudim molt més cadascuna de les accions.
Per tant, ara
que ho hem sentit a la nostra pell, hem de posar tot això en pràctica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario