domingo, 28 de abril de 2013

Setmana del 22 al 28 d'Abril



Abans de començar a comentar coses sobre aquesta setmana, faré un breu recordatori sobre el que vàrem realitzar la setmana passada.

La setmana passada vàrem anar a veure l’escenari on actuarem, per tant ja tenim una idea de com organitzar-nos. I també vàrem deixar les disfresses quasi llestes més que res, la de Toñi, la de Laura i la meva.

Ara bé, tornem al present, us preguntareu que hem fet aquesta setmana. Doncs hem seguit amb la confecció de les disfresses i a part d’això, hem començat a assajar!

Primer de tot, abans de passar a explicar-vos detalladament el realitzat aquesta setmana he de dir que, jo abans tan sols estudiava i ajudava en la confecció de les disfresses al grup del mati. Però, aquest dilluns vaig començar a treballar i la cosa es complica una mica. La qüestió és que aquesta setmana ha set un poc caòtica, perquè m’he adaptat al treball, he estat un poc malalta i bàsicament m’he estressat. Però a aquestes altures de la setmana, puc dir que ja està tot arreglat. Així que segueixo treballant amb el grup del mati, així que en quant surto de treballar vaig a la universitat i ajudo a les meves companyes amb la resta de disfresses.

Segurament us preguntareu perquè no m’he passat al grup de tarda, ja que elles queden per les tardes i em vindria millor. Doncs molt senzill, resulta que hem començat totes sis a confeccionar les disfresses i ja portem una dinàmica i estem organitzades i les disfresses estan molt avançades, i l’altre grup també porta la seva dinàmica. Així que com he parlat amb les companyes i totes estan d’acord, seguim com abans. Total, aquesta setmana acabarem les disfresses segurament, per tant millor no canviar la dinàmica a aquestes altures de la pel·lícula (ja que en quant acabem les disfresses quedarem tot el grup al sencer, és a dir, les dotze).

Per tant, tornant a que hem fet aquesta setmana. L’altre dia vàrem seguir a les disfresses i les noies varen començar a confeccionar el vestit de na Maria Ortiz. Jo aquest dia no vaig poder assistir perquè tenia metge (ja que estava malalta) però a casa vaig seguir amb la meva disfressa ja que em queda molt poquet per tenir-la llesta del tot. I a aquestes altures tan sols em falta cosir un cinturó a la falda per poder posar-me-la i llevar-me-la sense que es rompi pel camí.

I per altra banda, aquesta setmana també hem començar a assajar.

Hem decidit, que com som moltes i cadascuna te els seus horaris havíem de dedicar un dia mínim (però mínim!) a assajar totes juntes i com els dijous a la tarda ens reunim totes, el dia per assajar serà aquest. Dir que, hem parlat amb en Toni i na Carmen i tots dos estan d’acord. En Toni ens va dir que ens gravéssim i li portaren a classe les que poden assistir a classe per veure la nostra evolució i llavors és el que estem fent.

I per altra costat, Carmen l’altra dia va poder observar-nos assajar i ens va ajudar a gravar aquest primer vídeo del nostre assaig.

En quant a l’assaig, he de dir que esperava que com era el primer, sigues molt més desastrós del que va ser. Així que vaig quedar contenta. Sé que encara ens queda moltíssim treball per endavant però al menys aquesta setmana hem donat un pas més endavant, així que estic contenta.

Per tant, ja sabeu que hem fet aquesta setmana, a veure com avancem la següent perquè cada vegada queda menys temps i cada vegada ho veiem més a prop...!





No hay comentarios:

Publicar un comentario