sábado, 18 de mayo de 2013

Setmana del 13 al 18 de Maig


Aquesta setmana hem seguit treballant amb els assajos i ens hem posat amb la disfressa de Rebeca.
Com la setmana passada vaig comentar, estem donant molta importància als assajos, ja que sense aquesta part, la nostra obra no tindria un bon resultat el dia de la representació. Així que estem dedicant al menys dos dies a la setmana per poder assajar i millorar la nostra actuació.

El dimarts, en quant vaig sortir del treball, em vaig anar a la universitat on es trobaven les meves companyes del matí i vàrem seguir amb el decorat que la setmana passada havíem deixat a mitges. La veritat, és que quan ens posem avancem força així que aquest dia vàrem deixar llesta una altra estanteria de joguines per el nostre decorat.


Cal dir, que Sofia va arribar en quant va acabar de treballar i ens va ajudar també en l’elaboració de dites joguines. I la resta del grup, va arribar ja a la tarda per l’assaig que havíem establert.

Per tant, vàrem deixar llesta aquesta part del decorat i quan la resta del grup va arribar vàrem baixar a la sala d’actes i ens vàrem posar a assajar la nostra obra.



Vàrem estar tota la tarda assajant, primer per escenes per millorar algunes coses més concretes i després vàrem fer l’obra sencera un parell de voltes. He de dir, que aquest dia l’obra no ens va sortir molt bé i ens vàrem equivocar moltes vegades. És més vàrem fer un vídeo i ni tan sols ens vàrem parar a mirar-ho, donat que sabíem en tot el que havíem fallat. Així que vàrem decidir fer-ho millor el dijous i fer la gravació definitiva per poder ensenyar-li a Toni a la propera classe. Jo, personalment estava molt cansada i crec que aquesta va ser la causa de que no em sortís l’obra bé. I la veritat, és que crec que a les meves companyes els hi va passar el mateix. Així que vàrem arreplegar un poc més prompte que altres dies, ja que només ens estàvem embolicant més i vàrem dir que el pròxim dia ja sortiria millor.



Al dia següent, vaig quedar amb Toñi, Rebeca i Maria per poder confeccionar la disfressa de Rebeca, ja que encara ens faltava fer-la. A part d’això, Rebeca estava un poc nerviosa perquè s’apropava la data d’exposició i encara no tenia la seva disfressa. Així que aquesta tarda ens vàrem encarregar de posar-nos amb aquesta feina i la veritat és que en una tarda la vàrem començar i la vàrem acabar. Vaig quedar molt satisfeta amb la nostra feina i m’agrada molt com ha quedat la seva disfressa.


Perquè us poseu en situació us recordaré el personatge de Rebeca. Ella a l’obra fa el paper de nina gòtica i una mica repel·lent. Per tant, necessitàvem una disfressa que pegués amb la seva personalitat, és a dir, una disfressa una mica extravagant i un poc tètrica. Així que dies abans, pensant a casa, vaig fer un esbós de com podria ser aquesta disfressa i li vaig ensenyar a Rebeca, i com em va dir que li agradava l’idea, vam decidir fer aquest model. Per tant, aquesta tarda amb l’esbós al davant i amb tots els materials necessaris vàrem posar-nos mans a l’obra.

Cadascuna es va encarregar de fer una part de la disfressa i quan ens vàrem adonar ja la teníem llesta. Hi va haver parts que vàrem pensar modificar segons la marxa però la veritat és que no ens va costar massa feina fer-ho i els resultats varen ser molt bons. Li vàrem dir a Rebeca que s’ho provés tot i al veure-la totalment vestida totes vàrem quedar satisfetes de la nostra feina. I el més important és que a ella li agradava molt. 



Al finalitzar la disfressa de Rebeca ens vàrem posar a confeccionar l'escopeta de Toñi per al seu personatge, i en un moment vàrem fer-la amb paper de diari i celo. L'únic que falta és pintar-la verda i llesta. Aquest va ser el resultat:



Així que al acabar això, vàrem donar el treball per acabat amb èxit i vàrem arreplegar.

Al dia següent, és a dir, el dijous vàrem seguir amb els assajos. Vàrem estar tota la tarda assajant. Vàrem començar amb l’escena on jo canto la meva cançó per deixar clara la coreografia de la resta dels personatges. I un cop ja quedava clara ens vàrem posar a fer l’obra des del començament fins al final. Una i altra vegada durant tota la tarda. I la veritat és que d’aquesta manera sembla que ens va ser més profitosa la tarda i ens van sortir millor els nostres papers.


Un cop ens vàrem cansar, com que Carmen aquest dia es trobava per el centre (ja que era la seva classe) vàrem anar a cercar-la i li vàrem ensenyar els resultats del nostre treball en una gravació de vídeo. I com ens va dir que anàvem per bon camí, ens vàrem anar contentes a casa amb la sensació d’haver aprofitat la setmana i amb la satisfacció de veure que poc a poc anem avançant i millorant. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario